jueves, 25 de diciembre de 2008

Putáes

Duélenme les manes, duelme la cabeza, duelme la espalda, duelme l'alma y nun sé por qué me parez que me sentaron mal les navidáes. Nun me pasó en la puta vida pero ayer... Cuando marcharon toos pa casa y quedamos solos, diome un vuelcu l'animu, pero de los gordos gordos. Creo que facía años que nun taba de cena con tola raciella familiar y nun me prestaba tanto. Home, yeren los políticos y los apolíticos y yéremos pocos, pero prestome la tira.

Cuando colaron toos pa casa y cerrose la puerta, quiso dame mal. Nun sé si fue que marcharon pronto, si ye que'ntre tantu paisano faltábenme dos güeles, una postiza y la otra de tola vida, si ye que vi a mi ma más mala de lo normal o si ye que me toy faciendo vieya yo tamién, pero facía tiempu que nun ma daba una tristeza tan grandísima.

En fin, que ya toy n'el matu esti de los que tanto odien estes feches, y mira que me gustaben... Bueno, gústenme, debo ser masoca.

Etiquetas:

5 Comments:

Blogger Alex said...

Ánimo guapa... lo que más me gusta de lo que has dicho es que aún así te gustan... Un abrazo

26 de diciembre de 2008, 11:57  
Blogger Hiroshige said...

Es masoquismo puro, ya te digo...

28 de diciembre de 2008, 15:03  
Blogger Penélope said...

Pero buenooooo ¡Qué bonitooooo! ¡Un mini infierno navideño y personalizadooooo! Animo, que sólo quedan reyes y me da en el hocico que en casa sois republicanos. Si te sirve de consuelo yo sólo trago estas fechas por lo sabuelos porque a mi joven cachorro (hijo) lo tengo educado para ser peor que el Grinch
Keep cool. :)

4 de enero de 2009, 18:04  
Anonymous Anónimo said...

Very good!

6 de enero de 2009, 19:41  
Blogger Hiroshige said...

Jeje, yo tengo un "grinch" por pareja ;-)

8 de enero de 2009, 19:57  

Publicar un comentario

<< Home